Versions

Portugese, English, Spanish, Italian and German

quinta-feira, 16 de agosto de 2012

MOLITVA ponovnog rađanja

Bog, Stvoritelj svemira,
Zašto ja?Čovjek bogate vjerom,
Od zadatak kormilara,
Olova duše u potrazi za iskupljenjem?
U ovom velikom brodu života, uzimajući sa mnom,
Od prije polaska, i krhke bića u potrebi,
Prema vječnoj Svjetlosti portalu ..

Ponekad sam se pitao,
Koje je vaše vrijeme, oh! Otac!
Često se razlikuje od mina,
Je li to moja nestrpljivost,
Moj problem, možda nevinost,
Nedostatak vječne istine?
Znam da ja ne znam, samo znam ...

Ali danas, moj Stvoritelj,
Dan mog ponovnog rođenja,
Uživo vremena ljudi,
Što je tako brzo i površno,
Tetura, ponekad mi se izgubi,
U potrazi za svjetlom same ...


Danas, moj otac,
Želim da bude dostojan
  Da se osjećaju "iskra"
Vaše božanske iskre
Odraz vašeg slavnog svjetlu ...

No, prije i iznad svega,
Daj mi svoj ​​mir, Vaša milosti,
Učini me više suosjećajan, više ljubavi,
Suosjećajan, strpljiv i pametan,
Jer imam snagu i hrabrost
Olovo onih kojima je povjereno mi
Ne izgubiti iz vida u obećanu zemlju,
Cesta koja vodi do vas ...


Heloisa Helena Silveira, pjesnik i pisac.
Brasilia / DF, 22/05/2012

Nenhum comentário:

Postar um comentário